Siedziba Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie

ul. Senatorska 1

poniedziałek - piątek: 7:00 do 15:00

 

Centrum Obsługi Mieszkańców

ul. Senatorska 9

poniedziałek - piątek: 7:00 do 15:00

 

Pogotowie wodociągowo - kanalizacyjne pozostaje do dyspozycji Klientów całą dobę pod numerem alarmowym 994 oraz 12 42-42-303, 0-800-13-00-60

UWAGA !

W związku z obecną sytuacją epidemiczną, mając na uwadze względy bezpieczeństwa, Zarząd Wodociągów Miasta Krakowa podjął decyzję o wstrzymaniu przyjmowania interesantów w Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9 w Krakowie od dnia 14.10.2020 r. 

Wszystkie zaplanowane spotkania zostają odwołane.

Nie będzie możliwości załatwiania spraw osobiście, dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość i zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, poprzez e-BOK lub korespondencyjnego.

Wszelkie dokumenty i wnioski można złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców.

Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:

stronę internetową https://wodociagi.krakow.pl/kontakt.html
adres e-mail: biuro@mpwik.krakow.pl
Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne z naszej strony internetowej.
Kontakt telefoniczny:

Zgłoszenie awarii: numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
Centrala: 12 42-42-300
Recepcja - Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
Dział Techniczny: 12 42-42-315
Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436, 12 42-42-372, 12 42-42 430, 12 42-42 481
Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
Odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-438, 12 42-42-487
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość.