W związku z obecną sytuacją epidemiczną, mając na uwadze względy bezpieczeństwa, Zarząd Wodociągów Miasta Krakowa S.A. podjął decyzję o wstrzymaniu przyjmowania interesantów w Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9 w Krakowie od dnia 14.10.2020 r.

Wszystkie zaplanowane spotkania zostają odwołane.

Nie będzie możliwości załatwiania spraw osobiście, dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość i zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, poprzez e-BOK lub korespondencyjnego.

Wszelkie dokumenty i wnioski można złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców.

Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:

Kontakt telefoniczny:

  • Zgłoszenie awarii: numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
  • Centrala: 12 42-42-300
  • Recepcja - Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
  • Dział Techniczny: 12 42-42-315
  • Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
  • Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436, 12 42-42-372, 12 42-42 430, 12 42-42 481
  • Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
  • Odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-438, 12 42-42-487

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość.