W związku z łagodzeniem obowiązujących obostrzeń sanitarnych od 14.06.2021 r. przywracamy obsługę bezpośrednią w Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9. Cieszymy się, że nasza sala obsługi ponownie zapełni się interesantami i na nowo zacznie tętnić życiem! 

W Centrum Obsługi Mieszkańców Wodociągów Miasta Krakowa nadal będą obowiązywały zasady związane z bezpieczeństwem sanitarnym - w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników COM. Bardzo prosimy o ich przestrzeganie.

Po wejściu do centrum należy poddać się pomiarowi temperatury, zdezynfekować ręce, a następnie pobrać jednorazową maseczkę
w celu zakrycia ust i nosa. Podczas pobytu w Centrum, prosimy również o zachowanie dystansu społecznego oraz stosowanie się
do wytycznych personelu.

Pozostajemy z Państwem nadal w stałym kontakcie poprzez:stronę internetową: https://wodociagi.krakow.pl/kontakt.html
adres email: biuro@wodociagi.krakow.pl
internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne z naszej strony internetowej
kontakt telefoniczny:
zgłoszenie awarii: numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
centrala: 12 42-42-300
recepcja - Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
Dział Techniczny: 12 42-42-315
Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436, 12 42-42-372, 
12 42-42-430, 12 42-42-481
7. Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-438, 12 42-42-487