W związku z obecną sytuacją epidemiczną, mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego klientom i pracownikom Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul.Senatorskiej 9, od dnia 24 stycznia 2022 r. obsługa interesantów będzie prowadzona wyłącznie w formie zdalnej.

Wszystkie sprawy prosimy załatwiać drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK).

Pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie poprzez:

stronę internetową: https://wodociagi.krakow.pl/kontakt.html
adres email: biuro@wodociagi.krakow.pl
Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne z naszej strony internetowej (aby zarejestrować się w serwisie e-BOK należy wypełnić formularz dostępny na stronie ebok)
telefon:

  • Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436, 12 42-42-372, 12 42-42 430, 12 42-42 481
  • Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
  • Odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-487
  • Dział Techniczny: 12 42-42-315
  • Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
  • Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
  • Zgłoszenie awarii: Numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
  • Centrala: 12 42-42-300

Wszelkie dokumenty i wnioski można również złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców.

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość.